Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем със загряването на Alfa GT

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем със загряването на Alfa GT

    Здравейте! Имам проблем със загряването на колата. Когато парното е пуснато колата не иска да загрее мах вдига 60 градуса. Ако изключа парното температурата си се вдига нормално и след около 10 километра температурата достига 90 градуса,пусна ли го обаче температурата рязко спада и пак отива на 50-60. Какъв може да е проблема?Иначе колата е дизел и е със сменен термостат.

  • #2
    Имаш ли кора под мотора
    Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
    0w40 Shell Helix Ultra

    Comment


    • #3
      Ами не -няма.

      Comment


      • #4
        Не е от кората.
        Той хубаво е сменен.....но кога,преди колко хиляди?
        Симптомите са ти типични за некоректно работещ термостат.Ако е много студено,нормално като пуснеш яко парно да паднат градусите...но не чак до 50-60.
        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от alfetkagt Покажи съобщение
          Здравейте! Имам проблем със загряването на колата. Когато парното е пуснато колата не иска да загрее мах вдига 60 градуса. Ако изключа парното температурата си се вдига нормално и след около 10 километра температурата достига 90 градуса,пусна ли го обаче температурата рязко спада и пак отива на 50-60. Какъв може да е проблема?Иначе колата е дизел и е със сменен термостат.
          Блокирал в отворено положение термостат.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #6
            Моят термостат на Гт-то се държи по същият начин.И моят е сменян с Бер преди 10 000-15 000 км.
            Alfa Romeo Gt 1,9 JTDm-ex,Alfa Romeo 145 1,4 TS,Alfa Romeo 159 1,9 Jtdm 150 hp.

            Comment


            • #7
              Колеги, Егерите затапени ли са ви или не?
              Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

              Comment


              • #8
                След смяната на антифриза преди 1 година и при мен се получи същото. Лятото си загрява нормално, като никога не надвишава 90 градуса, а зимата загрява по-вано, като рядко достига 90, но пък си духа топло.
                п.с. ЕГР-а ми е затапен !
                GT

                Comment


                • #9
                  Просто е мн студено не се вживявайте аз не си вадя изводи за термостат при минусови температури Знаете, че дизелът гори малко няма откъде да дойде тази топлина в такъв кучи студ.
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                    Просто е мн студено не се вживявайте аз не си вадя изводи за термостат при минусови температури Знаете, че дизелът гори малко няма откъде да дойде тази топлина в такъв кучи студ.

                    Е точно в този студ с това незагряване в момента сигурно под 11/100 не падам
                    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                      Просто е мн студено не се вживявайте аз не си вадя изводи за термостат при минусови температури Знаете, че дизелът гори малко няма откъде да дойде тази топлина в такъв кучи студ.



                      Колкото и малко топлина да вади дизелът,инжинерите са го намислили и за -20 Има къде къде по екстремни температури,ако термостата е наред трябва да си държи 90гр. или поне 82 и да си има парно като хората
                      Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 03:12.
                      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                      Comment


                      • #12
                        Моята е с нов термостат и разликата от преди е само в малко по-бързото загравяне ии преди като отпуснех газта или карах по надолнище падаше до 70 , а сега с новият пада на 75-80. На място с леко пуснато парно си изстива супер бързо. За да е в работна температура от 88-89 градуса си трябва повече настъпване май май.... А на 145цата пак дизел.. закове ли на 90 там си стои.
                        Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
                        Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI

                        Comment


                        • #13
                          При мен се държи по същия начин, ако е много студено навън и е пуснато парното не стига 90 градуса. Просто двигателите са такива. Коментирах с колега за нов Форд Фокус дизел на две години и той се държи по същия начин. На моята Алфа имам и кора отдолу, също така съм пробвал да слагам и картони отпред на радиатора, но ефекта е приблизително нулев, затова си карам и не го мисля вече.
                          156 Sportwagon 02'

                          Comment


                          • #14
                            Привет!Да кажа и аз,че и при мен е така.Пуснто ли е парното не загрява,а термостата е сменен миналия месец с behr!Е поне навън вече не толкова студено
                            Alfa Romeo 1.9 JTD TI ама не баш sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Здр. Моят термостат лятото си държи 90 ,а зимата не е минавал 70 когато се движа само когато е на място дали термостата е такъв незнам. Поздрави
                              алфа ромео 156 тс

                              Comment

                              Working...
                              X